Účast na chovatelských soutěžích

14.11.2010 18:29

 

V roce 2004 jsem se poprvé zúčastnil Soutěže chovatelské dovednosti dětí a mládeže, kterou pořádá Český svaz chovatelů. Bez problémů jsem postoupil na celostátní kolo této soutěže, kde jsem, napoprvé, získal třetí místo se svou prací o zakrslých beranech divoce zbarvených. Tato soutěž mě velmi bavila a stále baví a věřím v její budoucnost a její přínos. Mnoho současných posuzovatelů a obecně funkcionářů ní prošlo a mnoho z nich je nyní činných v chovatelské sféře. V roce 2005 jsem se jí zúčastnil znova a získal první místo, které jsem v roce 2006 v Hradci Králové obhájil. Dalších ročníků jsem se zúčastňovat nemohl, protože maximální věk soutěžících je 18let. V roce 2007 jsem jel na náhradní vedoucí soutěžících za okres Jihlava. Od roku 2008 jezdím jako vedoucí soutěžících okresu Uherské Hradiště na celostátní kola. V roce 2009, 2010, 2011 a 2012 jsem zasedal i ve zkušební komisi pro mladé chovatele králíků, čehož si cením a kde je zavedl spoustu novinek a zpestření, která mladými králíkáři byla přijata velmi positivně. Na tyto soutěže jezdím velmi rád. Prošel jsem všemi třemi stupni – jako soutěžící, jako vedoucí a i jako zkoušející komisař a potkal jsem nové lidi se stejným zaměřením. Mnoho z těchto lidí jsou mými přáteli i v „nechovatelském“, soukromém životě. Mladých chovatelům se věnuji také ve své základní organizaci

 

V červnu roku 2012 jsem byl jmenován členem pracovní komise pro práci s mládeží Českého svazu chovatelů.

 

Velmi rád v tomto sektoru pracuji a podporuji mladé chovatele – i proto, že sám vím, jak to mají těžké.

—————

Zpět