Králíkářská přednáška na okresním aktivu OOK CHK Vyškov - Slavkov u Brna 27. 3. 2011

27.03.2011 12:55

Předsedou Okresní odborné komise chovatelů králíků okresu Vyškov jsem byl před nedávnem požádán o odbornou přednášku, která by zpestřila jejich aktiv. Tuto nabídku jsem rád přijal. V neděli dopoledne 27. 3. jsem se tedy z Brna vypravil do Slavkova u Brna, kde v tamní pěkné chovatelské hale probíhal králíkářský aktiv. Aktiv byl uspořádán na velmi solidní úrovni a bylo příjemné se zde pozdravit a pohovořit chovateli z tohoto regionu, kterých bylo okolo třicítky.

Přednášku jsem měl připravenou v "modernějším" stylu - každý účastník obdržel na začátku "osnovu" přednášky, kde byla uvedena nejpodstatnější fakta, o kterých jsem následně hovořil. Přednáška se týkala pozvánek na velké výstavy, informací ze školení posuzovatelů králíků a většinová část byla věnována problematice posuzování tvaru. K poslednímu tématu jsem měl na papíře i vytvořené ukázky vad tvaru a mnou pořízené ilustrativní fotografie evidentních stavů, aby bylo povídání lépe představitelné. Kromě toho byl zajištěn i králík, na kterém jsem demostrativně provedl celé posouzení tvaru. Myslím, že takto koncipovaná přednáška měla svůj smysl, doufám, že se líbila a pomůže chovatelům v selekci svých králičích svěřenců.

 

Přikládám informační list ve formátu pdf. zde:

Králíkářská přednáška.pdf (2,5 MB)

 

—————

Zpět